+48 533 322 626
Table Of Contents

Awizowanie

Okno czasowe YMS

Okno czasowe YMS Awizowanie

Okno czasowe YMS

Okno czasowe w logistyce służy do obsługi punktu prac magazynowych, w których kończą się prace działu logistyki, a rozpoczynają bezpośrednie działania magazynu. W tym miejscu również spotykają się kontrahenci i producenci. Dzięki zaangażowaniu w proces tak wielu działów, okno czasowe ma za zadanie awizować transport w taki sposób, aby określić konkretne ramy czasowe dla danego zlecenia. Dzięki temu w sposób zorganizowany przebiegają załadunki oraz rozładunki na terenie magazynu. Okno czasowe pozwala w ten sposób uniknąć powstawania wąskich gardeł oraz stratnych dla zakładu przestojów. Awizacja kierowcy SoftwareStudio.

Awizowanie

System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Zastosowanie programu system awizacji transportu przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów.

Awizacja kierowcy

Zarządzanie oknami czasowymi

Zarządzanie oknami czasowymi Awizacja kierowcy

Awizacja kierowcy

Awizacja w transporcie zoptymalizuje rzeczywisty czas załadunków i rozładunków towarów.

Stanowi ona kluczowy czynnik zarówno dla przewoźnika, jak i pracowników działu logistyki i magazynu.

Użytkowanie systemu przeznaczonego do awizacji w transporcie pozwala przenieść część pracy związanej z awizowaniem na przewoźników.

Ponadto usprawnia harmonogramowanie wizyt i ruchu na terenie zakładu.

Awizacja transportów odbywa się bezpośrednio przez przeglądarkę internetową lub telefon komórkowy z systemem Android.

Pozwala to na powiadomienia o zmianie terminów przez maila lub SMSa, także bezpośrednio przez kierowcę.

Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizowanie

Awizowanie Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizacja kierowcy w systemie SoftwareStudio przyśpiesza i ułatwia pracę ochronie zakładu.

Pracownik na bramie szybko dokonuje weryfikacji podstawiających się samochodów.

Identyfikacja kierowcy może odbywać się automatycznie na podstawie tablicy rejestracyjnej auta, telefonu kierowy.

Na telefonie może być wyświetlony jednorazowy unikalny kod – numer referencyjny w postaci kodu paskowego lub QRCode.

Kierowca na podstawie awizacji może mieć do niej dostęp za pomocą aplikacji dostępnej na telefony z systemem Android.

Awizacja kierowcy YMS

Zarządzanie awizacjami

Zarządzanie awizacjami Awizacja kierowcy YMS

Awizacja kierowcy YMS

Wymierne efekty optymalizacji kosztów transportów uzyskuje się poprzez właściwe zaplanowanie kolejności obsługi zleceń transportowych.

Ważne jest powiązanie zleceń z możliwościami i pracą magazynu.

Problemem do rozwiązania jest trasowanie pojazdów z oknami czasowymi.

W przypadku „miękkich” okien czasowych dopuszczalny jest rozładunek po zakończeniu rezerwowanego czasu.

W takich wypadkach coraz częściej jednak stosuje się kary umowne.

Jest to dopuszczalne, jeżeli winę za opóźnienie pownosi przewoźnik.

Aplikacja do awizacji musi jednak uwzględniać także możliwości dostępności bram, ramp czy doków magazynowych.

Opóźnienia mogą także wynikać z niewłaściwej obsługi samego magazynu.

Zarządzanie oknami czasowymi

Aplikacja YMS Zarządzanie oknami czasowymi Zarządzanie oknami czasowymi Sprawne zarządzanie awizacjami poprzez ustalanie wizyt oraz ich przebiegu. Planowanie i kontrolowanie celów oraz przebiegu dostaw i transportu. Utworzenie awizacji odbywa się za pomocą formularza internetowego lub aplikacji mobilnej. Zarezerwowanie czasu na załadunek/rozładunek to wybór wolnego miejsca w kalendarzu. Zarządzanie oknami czasowymi…

Awizowanie dostaw

Platforma okna czasowe Awizowanie dostawy Awizowanie dostawy Planowanie dostaw to jedno z istotniejszych zadań magazynu. Opóźnienia dostaw generują straty i negatywnie wpływają na relacje z klientami. To właśnie kontrola dostaw, śledzenie czasu transportu, monitorowanie przewoźników są kluczowe. Wpływają na wydajność magazynu, terminowość dostaw, jak również od nich zależą przestoje, straty…

Okno czasowe YMS

Okno czasowe YMS

Okno czasowe YMS

Okno czasowe w logistyce służy do obsługi punktu prac magazynowych, w których kończą się prace działu logistyki, a rozpoczynają bezpośrednie działania magazynu.

W tym miejscu również spotykają się kontrahenci i producenci.

Dzięki zaangażowaniu w proces tak wielu działów, okno czasowe ma za zadanie awizować transport w taki sposób, aby określić konkretne ramy czasowe dla danego zlecenia.

Dzięki temu w sposób zorganizowany przebiegają załadunki oraz rozładunki na terenie magazynu.

Okno czasowe pozwala w ten sposób uniknąć powstawania wąskich gardeł oraz stratnych dla zakładu przestojów.

Awizacja kierowcy SoftwareStudio.

Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizacja kierowcy SoftwareStudio

Awizacja kierowcy w systemie SoftwareStudio przyśpiesza i ułatwia pracę ochronie zakładu.

Pracownik na bramie szybko dokonuje weryfikacji podstawiających się samochodów.

Identyfikacja kierowcy może odbywać się automatycznie na podstawie tablicy rejestracyjnej auta, telefonu kierowy.

Na telefonie może być wyświetlony jednorazowy unikalny kod – numer referencyjny w postaci kodu paskowego lub QRCode.

Kierowca na podstawie awizacji może mieć do niej dostęp za pomocą aplikacji dostępnej na telefony z systemem Android.

Awizacja kierowcy YMS

Awizacja kierowcy YMS

Awizacja kierowcy YMS

Wymierne efekty optymalizacji kosztów transportów uzyskuje się poprzez właściwe zaplanowanie kolejności obsługi zleceń transportowych.

Ważne jest powiązanie zleceń z możliwościami i pracą magazynu.

Problemem do rozwiązania jest trasowanie pojazdów z oknami czasowymi.

W przypadku „miękkich” okien czasowych dopuszczalny jest rozładunek po zakończeniu rezerwowanego czasu.

W takich wypadkach coraz częściej jednak stosuje się kary umowne.

Jest to dopuszczalne, jeżeli winę za opóźnienie pownosi przewoźnik.

Aplikacja do awizacji musi jednak uwzględniać także możliwości dostępności bram, ramp czy doków magazynowych.

Opóźnienia mogą także wynikać z niewłaściwej obsługi samego magazynu.