Istnieje wiele zastosowań dla dostaw, które są jak awizacja kierowcy. Najczęstszym zastosowaniem są produkty, które muszą być wysłane z fabryki do klienta. Inna aplikacja dotyczy produktów, które należy wysłać od klienta do fabryki.
Co to jest okno czasowe YMS?
Różne aplikacje mają różne zasady dotyczące tego, jak długo trwa dotarcie produktu z jednego miejsca do drugiego. Produkt może wymagać odprawy celnej, więc czas dostawy może się wydłużyć.
Najważniejszą rzeczą, o której powinien pamiętać kierownik magazynu, jest to, że produkty muszą dotrzeć na czas. To ważne nie tylko dla klienta, ale również dla magazynu.
Jeśli produkt nie dotrze na czas, magazyn może być zmuszony do wydania pieniędzy na nowe zapasy, a klient może być zły. Jeśli produkt dotrze z opóźnieniem, klient może być zły, a magazyn może wydać pieniądze na nowe zapasy, a klient może być zły.
Dostawy do magazynu
System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Zastosowanie programu system awizacji transportu przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów.
Przede wszystkim okno czasowe w logistyce służy do obsługi punktu prac magazynowych, w których kończą się prace działu logistyki, a rozpoczynają bezpośrednie działania magazynu. W tym miejscu również spotykają się kontrahenci i producenci. Dzięki zaangażowaniu w proces tak wielu działów, okno czasowe ma za zadanie awizować transport w taki sposób, aby określić konkretne ramy czasowe dla danego zlecenia. Dzięki temu w sposób zorganizowany przebiegają załadunki oraz rozładunki na terenie magazynu. Okno czasowe pozwala w ten sposób uniknąć powstawania wąskich gardeł oraz stratnych dla zakładu przestojów.
Kierownik magazynu musi zrównoważyć potrzeby klienta i potrzeby magazynu. Jeśli dostawa produktu trwa dłużej niż oczekiwano, kierownik magazynu może być zmuszony do zmiany harmonogramu, aby dostosować go do produktu.
Kierownik magazynu musi śledzić okna czasowe w magazynie. Produkty muszą być dostarczone do odpowiedniego obszaru w magazynie, a kierownik musi upewnić się, że produkty są dostarczane na czas.
Jeśli produkt nie dotrze na czas, kierownik może być zmuszony do skontaktowania się z klientem, aby dowiedzieć się, co się stało. Jeśli produkt zostanie dostarczony późno, kierownik może być zmuszony do skontaktowania się z klientem, aby dowiedzieć się, co się stało.
Kierownik magazynu musi dbać o to, aby produkty zostały dostarczone na czas, a klienci byli zadowoleni.
https://awizacje.softwarestudio.com.pl/yms/system-awizacyjny/system-zarzadzania-awizacjami/
Kiedy awizacja kierowcy SoftwareStudio?
Awizacja w transporcie zoptymalizuje rzeczywisty czas załadunków i rozładunków towarów. Stanowi ona kluczowy czynnik zarówno dla przewoźnika, jak i pracowników działu logistyki i magazynu. Użytkowanie systemu przeznaczonego do awizacji w transporcie pozwala przenieść część pracy związanej z awizowaniem na przewoźników.
Ponadto usprawnia harmonogramowanie wizyt i ruchu na terenie zakładu. Awizacja transportów odbywa się bezpośrednio przez przeglądarkę internetową lub telefon komórkowy z systemem Android. Pozwala to na powiadomienia o zmianie terminów przez maila lub SMSa, także bezpośrednio przez kierowcę.
Sprawdź awizacja kierowcy SoftwareStudio
Awizacja kierowcy w systemie SoftwareStudio przyśpiesza i ułatwia pracę ochronie zakładu. Pracownik na bramie szybko dokonuje weryfikacji podstawiających się samochodów.
Identyfikacja kierowcy może odbywać się automatycznie na podstawie tablicy rejestracyjnej auta, telefonu kierowy. Na telefonie może być wyświetlony jednorazowy unikalny kod – numer referencyjny w postaci kodu paskowego lub QRCode. Kierowca na podstawie awizacji może mieć do niej dostęp za pomocą aplikacji dostępnej na telefony z systemem Android.
Awizowanie kierowcy w systemie YMS
Wymierne efekty optymalizacji kosztów transportów uzyskuje się poprzez właściwe zaplanowanie kolejności obsługi zleceń transportowych. Ważne jest powiązanie zleceń z możliwościami i pracą magazynu.
Problemem do rozwiązania jest trasowanie pojazdów z oknami czasowymi. W przypadku „miękkich” okien czasowych dopuszczalny jest rozładunek po zakończeniu rezerwowanego czasu. W takich wypadkach coraz częściej jednak stosuje się kary umowne.
Jest to dopuszczalne, jeżeli winę za opóźnienie pownosi przewoźnik. Aplikacja do awizacji musi jednak uwzględniać także możliwości dostępności bram, ramp czy doków magazynowych. Opóźnienia mogą także wynikać z niewłaściwej obsługi samego magazynu.
Ważne, że okno czasowe w logistyce służy do obsługi punktu prac magazynowych. W tym miejscu również spotykają się kontrahenci i producenci.
Dzięki zaangażowaniu w proces tak wielu działów, okno czasowe ma za zadanie awizować transport w taki sposób, aby określić konkretne ramy czasowe dla danego zlecenia. Dzięki temu w sposób zorganizowany przebiegają załadunki oraz rozładunki na terenie magazynu.
Okno czasowe pozwala w ten sposób uniknąć powstawania wąskich gardeł oraz stratnych dla zakładu przestojów.
Platforma www SoftwareStudio
Awizacja kierowcy w systemie SoftwareStudio przyśpiesza i ułatwia pracę ochronie zakładu. Pracownik na bramie szybko dokonuje weryfikacji podstawiających się samochodów.
Identyfikacja kierowcy może odbywać się automatycznie na podstawie tablicy rejestracyjnej auta, telefonu kierowy. Na telefonie może być wyświetlony jednorazowy unikalny kod – numer referencyjny w postaci kodu paskowego lub QRCode. Kierowca na podstawie awizacji może mieć do niej dostęp za pomocą aplikacji dostępnej na telefony z systemem Android.
Dobry system zarządzania transportem
Wymierne efekty optymalizacji kosztów transportów uzyskuje się poprzez właściwe zaplanowanie kolejności obsługi zleceń transportowych. Ważne jest powiązanie zleceń z możliwościami i pracą magazynu.
Problemem do rozwiązania jest trasowanie pojazdów z oknami czasowymi. W przypadku „miękkich” okien czasowych dopuszczalny jest rozładunek po zakończeniu rezerwowanego czasu. W takich wypadkach coraz częściej jednak stosuje się kary umowne.
Jest to dopuszczalne, jeżeli winę za opóźnienie pownosi przewoźnik. Aplikacja do awizacji musi jednak uwzględniać także możliwości dostępności bram, ramp czy doków magazynowych. Opóźnienia mogą także wynikać z niewłaściwej obsługi samego magazynu.